Kamis, 19 November 2015

Itu Kerja Selulit Rawatan semula jadi!

Itu Kerja Selulit Rawatan semula jadi!

OK jadi pertama, kita perlu jujur ​​di sini, jika anda tidak bersedia untuk membuat perubahan kepada diet & gaya hidup anda dalam jangka masa yang panjang, maka tidak membuang masa anda dengan ini, serius jika anda akan makan sampah tidak bersenam dan hanya duduk di punggung anda menonton TV, maka ini tidak akan membantu! Walau bagaimanapun jika anda sanggup untuk meletakkan beberapa usaha serius anda boleh membuat perbezaan yang menakjubkan kepada badan anda dan yang lebih penting untuk kesihatan jangka panjang anda dalam masa yang singkat!

Sebab itu, kami telah mendengar semua barangan sama ada selulit lemak tetap atau tidak dan saya telah ditangani ini dalam penulisan lain, persoalannya adalah kita perlu melakukan sesuatu untuk membantu keadaan, sikap saya adalah cuba apa-apa dan menyimpan mata rapat pada bagaimana badan anda bertindak balas, jika ia seolah-olah bekerja untuk anda besar jika tidak tidak memberi sehingga kita semua terdiri dalam cara yang berbeza jadi cuba sesuatu yang lain tetapi saya boleh berjanji kepada anda dengan usaha ini berkesan! Badan kita tidak direka untuk kehidupan yang tidak aktif, kita dibina untuk bergerak! Berjalan pantas dan berenang disyorkan untuk selulit di pinggang dan paha. Diet anda mesti masuk akal dan anda perlu bersenam, kaedah ini hanya semata-mata wont kerja melainkan jika anda mengambil pendekatan holistik, ideal badan anda perlu sekurang berat badan yang ideal bagi apa-apa rawatan yang khusus untuk bekerja tetapi jika anda mengambil pendekatan semua pusingan ini akan pasti membantu.

Memberus badan luar biasa, jadi anda telah ada suatu pagi berjalan kaki laju (yang hebat untuk kaki anda) jika anda telah meletakkan usaha di sini hanya melihat paha anda di cermin, mereka akan bercahaya merah dengan peredaran darah dan oksigen, hebat ! Sebelum anda mandi biasa anda, mengambil berus badan kering dan menggunakan pukulan menyapu panjang bermula dari bahagian bawah kaki anda ke atas, dari tangan ke arah bahu, dan batang tubuh dalam arah ke atas, ini membantu untuk mengalirkan limfa kembali ke hati anda, ini perlu mengambil kira-kira 10 minit. Seterusnya pada akhir ganti mandi anda air dari panas ke sejuk, ulangi 3 kali untuk merangsang peredaran lebih banyak (anda akan menjadi sangat terjaga) Seterusnya mengeringkan badan dengan bersungguh-sungguh dan urut kulit anda dengan beberapa minyak yang baik, disyorkan minyak adalah seperti berikut: geranium dan rosemary, ganti pada hari berikutnya dengan Adas dan Jintan saru, tambah ini kepada minyak asas, atau membeli minyak yang disediakan khas untuk selulit, lebih baik lagi mempunyai ahli terapi aroma yang baik menyediakan satu untuk anda. Cuba minum teh Adas, dan berpegang kepada salad buah-buahan dan sayur-sayuran sebanyak mungkin. Anda perlu mengikuti rejim ini untuk sekurang-kurangnya 5 bulan, sebaik-baiknya menjadikannya sebagai cara hidup!

Manfaat memberus badan: Mengetatkan kulit, nada otot, merangsang peredaran darah, membuang sel-sel kulit mati, meningkatkan fungsi sistem saraf dan meningkatkan penghadaman, ke atas kulit yang indah lembut! Anda akan kagum pada bagaimana anda rasa dan bagaimana kulit anda terasa!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar